• Circulus vitiosus

    Faptele din credinţă întăresc credinţa. Credinţa produce fapte.
  • Sfat

    De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.

    (Întîia Epist. către Cor. a Sf. Ap. Pavel - Cap. 10)

  • singurătate

    "dacă apropierea vă e departe,atunci depărtarea vă este deja printre stele." (R.M.Rilke)
  • leagăn

    Căci ce milă e aceea care nu ia în braţe pentru a legăna? (Exupery)
  • amprente

  • degete

  • Categorii

  • urme pe frunte şi-n palmă

  • RSS De prin lume adunate

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Septembrie 2008
    L M M M V S D
    « Aug   Oct »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  

de ce


Mă întreabă lumea de ce mi-am luat o pauză aşa mare, eu mă mir cum de nu au înţeles nici pînă acum că mărimi mai mici nu aveau, iar eu nu vroiam să umblu dezbrăcată de… Înţelegeţi şi singuri!

Ei bine, nu ştiu ce să scriu şi nu e bine.

Gata! Mi-a venit în minte asta: ce e aia o găselniţă? Sunt sigură că nu ştiţi, nici eu nu ştiam. Găselniţa e un fluture mic, roşu-cenuşiu cu cercuri albe. Dar aşa mic, ba chiar mai mic, el este un urs în lumea lepidopterelor. Păi cum de ce? fiindcă iubeşte mierea şi mănâncă din fragedă copilărie de larvă, faguri.

Da, ştiu, aberez. Mi se mai întâmplă. Noroc că nu sunt pe stradă, aş fi început să citesc numere de maşini şi să construiesc cuvintele din ele (adică ALP – alopecie, DRB – drujbă, RDN – redundant). Da, clar, am să mă opresc aici până nu e prea tărziu. Oricum e târziu, ceasul arată ora 12. Noaptea.

Jazz. Time after time…

4 răspunsuri

  1. aberez si eu un zambet in miez de noapte, pune-l sub perna si trezeste-l de dimineata, are la 6 o intalnire cu cineva trist.

  2. eu ma apuc sa fac povesti, si stiu ca aberez. dar asa rezist, trec de miezul noptii si prind si zorii. 🙂
    nu stiam ce-i aia o gaselnita…

  3. si eu fac cuvinte cu literele de la masina. si operatii complicate (mai mult sau mai putin 🙂 ) cu cifrele lor. dar e bine si merge mereu, zau ca da.

Lasă un răspuns

