• Circulus vitiosus

    Faptele din credinţă întăresc credinţa. Credinţa produce fapte.
  • Sfat

    De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.

    (Întîia Epist. către Cor. a Sf. Ap. Pavel - Cap. 10)

  • singurătate

    "dacă apropierea vă e departe,atunci depărtarea vă este deja printre stele." (R.M.Rilke)
  • leagăn

    Căci ce milă e aceea care nu ia în braţe pentru a legăna? (Exupery)
  • amprente

  • degete

  • Categorii

  • urme pe frunte şi-n palmă

  • RSS De prin lume adunate

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • iulie 2008
    L M M J V S D
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

rime cu melci


Du-mă-n spate, măi fârtate!

Eu mi-s lung şi pot s-ajung

Mă mişc rotund, sunt surd şi nu pot să mă tund

Eu pe tine, tu pe mine, noi pe noi, ne ducem câte doi

Un răspuns

  1. Evident, Sorescu 🙂

    „Melcul si-a astupat bine ochii
    Cu ceara,
    Si-a pus capul in piept
    Si priveste fix
    In el.

    Deasupra lui
    E cochilia-
    Opera sa perfecta
    De care-i e sila-

    In jurul cochiliei
    E lumea,
    Restul lumii,
    Dispusa incolo si-ncoace,
    Dupa anumite legi
    De care-i e sila-

    Si-n centrul acestei
    Sile universale
    Se afla el-
    Melcul,
    De care-i e sila.”

Lasă un comentariu