• Circulus vitiosus

    Faptele din credinţă întăresc credinţa. Credinţa produce fapte.
  • Sfat

    De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.

    (Întîia Epist. către Cor. a Sf. Ap. Pavel - Cap. 10)

  • singurătate

    "dacă apropierea vă e departe,atunci depărtarea vă este deja printre stele." (R.M.Rilke)
  • leagăn

    Căci ce milă e aceea care nu ia în braţe pentru a legăna? (Exupery)
  • amprente

  • degete

  • Categorii

  • urme pe frunte şi-n palmă

  • RSS De prin lume adunate

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Aprilie 2008
    L M M M V S D
    « Mar   Mai »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  

acum eu nu am acum


   Nu am timp să scriu. Acum. Iar voi, cei care treceţi pe aici (nici eu nu ştiu de ce o mai faceţi), nu mai ridicaţi din sprânceană în semn de reproş pentru toate rândurile scurte, pentru toate citatele şi adunăturile de p-aici!

   Nu am timp să mai scriu, iar când am timp ascult ploaia, ascult soarele, ascult oameni, ascult clape albe şi negre, ascult pământul modelat, uscat şi ars în cuptor, ascult lemn nemuritor, iar în final mă ascult pe mine cum ascult toate aceste lucruri. Tăcerea trebuie să fie ascultare.

   Din pricina lipsei de timp care duce la o acută lipsă de inspiraţie, o să transcriu mai jos câteva rânduri d-ale mele de demult, fără să mai cer voia destinatarului:

   Aerul e păturica tuturor lucrurilor. Câteodată rece, câteodată cald… După cum e sufletul anotimpului.

    „a te înarma cu răbdare” – oare chiar orice se poate transforma într-o armă? Atunci eu spun: înarmează-te cu iubire. Să poţi rezista urii.

   În viaţă totul ni se înfăţişează în funcţie de viteza cu care ne mişcăm. Ca într-o călătorie cu maşina când privim pe fereastră copacii de pe marginea drumului. Avem nevoie de trăsuri.

   Niciodată să nu fim zgârciţi cu ştersăturile şi cu iertările.

   Suntem plini de goluri, acele „black holes” care atrag lumina. Ne naştem luminoşi sau devenim?

   Trupurile au ceas, iar unele ceasuri sună mai devreme.

Lasă un răspuns

