• Circulus vitiosus

    Faptele din credinţă întăresc credinţa. Credinţa produce fapte.
  • Sfat

    De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.

    (Întîia Epist. către Cor. a Sf. Ap. Pavel - Cap. 10)

  • singurătate

    "dacă apropierea vă e departe,atunci depărtarea vă este deja printre stele." (R.M.Rilke)
  • leagăn

    Căci ce milă e aceea care nu ia în braţe pentru a legăna? (Exupery)
  • amprente

  • degete

  • Categorii

  • urme pe frunte şi-n palmă

  • RSS De prin lume adunate

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Martie 2008
    L M M M V S D
    « Feb   Apr »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  

tot sorescu, ce să-i faci!


Ne uităm la nori
Şi spunem că seamănă cu-o turmă de oi
Tresărim speriaţi când vedem lupul
În cartea de zoologie.

Alteori ne apucă un dor de munte
Atât de puternic, încât
Vedem cum începe să crească iarba grasă
Pe birouri.

Sunt gânduri care continuă să ne sosească
Pe vechea noastră adresă,
Pentru că fiecare dintre noi suntem
Ciobanul care şi-a pierdut oile
În subconştient.

(Marin Sorescu – Reminiscenţe)

3 răspunsuri

  1. Si daca Nichita si Sorescu s-ar fi intalnit azi ce si-ar fi spus?

  2. Cred ca Sorescu i-ar fi zis lui Nichita ca

    M-am imbracat c-o armura
    Facuta din pietrele care-au ramas
    Dupa ce a trecut apa.

    Mi-am pus o pereche de ochelari
    In ceafa,
    Ca sa pot vedea numai
    Cu mintea
    De pe urma.

    Mi-am protejat
    Miinile, picioarele, gindurile,
    Nelasind nici un loc liber
    Care sa poata fi atins de mingiieri,
    Ori de alte otravuri.

    Chiar inima din piept
    Mi-am acoperit-o cu o carcasa
    De broasca testoasa
    Ce-a trait 800 de ani.

    Cind totul a fost gata
    I-am raspuns tandru:
    – Si eu te iubesc.

  3. Iar Nichita l-ar fi privit duios pe Sorescu si ne-ar fi zis:

    El a întins spre mine o frunză ca o mână cu degete.
    Eu am întins spre el o mână ca o frunză cu dinţi.
    El a întins spre mine o ramură ca un braţ.
    Eu am întins spre el braţul ca o ramură.
    El şi-a înclinat spre mine trunchiul
    ca un măr.
    Eu am inclinat spre el umărul
    ca un trunchi noduros.
    Auzeam cum se-nţeteşte seva lui bătând
    ca sângele.
    Auzea cum se încetineşte sângele meu suind ca seva.
    Eu am trecut prin el.
    El a trecut prin mine.
    Eu am rămas un pom singur.
    El
    un om singur.

Lasă un răspuns

