• Circulus vitiosus

    Faptele din credinţă întăresc credinţa. Credinţa produce fapte.
  • Sfat

    De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.

    (Întîia Epist. către Cor. a Sf. Ap. Pavel - Cap. 10)

  • singurătate

    "dacă apropierea vă e departe,atunci depărtarea vă este deja printre stele." (R.M.Rilke)
  • leagăn

    Căci ce milă e aceea care nu ia în braţe pentru a legăna? (Exupery)
  • amprente

  • degete

  • Categorii

  • urme pe frunte şi-n palmă

  • RSS De prin lume adunate

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Ianuarie 2008
    L M M M V S D
    « Dec   Feb »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

să vedem lumea prin gheaţă…


Acesta este un cadou. na! şi na!  

Ca să vedeţi cum iarna, de ger călduţ, casei îi cresc dinţi…

sa407470.jpg

Da-ţi click (şi atât) că să vă intre ţurţurele-n ochi.

sa407467.jpg
sa407473.jpg
sa407474.jpg
10 răspunsuri

  1. trestie,
    si toti turturii astia sunt pentru ochii mei???
    mi le dai cu toate cele trei degete infipte in crsitalin?
    sau cu draga inima?

    ce-i drept,
    ca nu prea aam de gand sa-i impart, pe turturi, cu ametista aia de aky 😦
    daca tot e sa orbesc de atata translucid si congelare, vreau sa ajung macar putin mai sus decat
    borges si homer. la un loc.
    e… nici la un tango cu fata din parfum de femeie si la o plimbare cu ferari-ul rosu nu as renunta. 🙂

  2. pai… de fapt tie ti-i fac cadou, iar pe aky o intep putin sa se trezeasca din visari.
    parfumuri mai accept, dar roti de ferrari nu vreau sa vaz p-aci!!! 🙂
    borges… daca nu ai citit mica si umila carte a lui – „frumuseţea, ca senzaţie fizică”, ti-o recomand ca o cititoare a ei ce ma aflu.

  3. desi borges e prima mea dragoste adevarata,
    trestio,
    iti spun ca ‘frumuseţea, ca senzaţie fizică’ e nimic pe langa povestirile lui.
    o singura povestire a argentinanului face cat proza unui intreg continent.
    (ca sa nu jignesc pe nimeni, hai sa spunem antarctica plus groenlanda. sau mai bine atlantida 🙂

    e mare de tot jorge luis. uriasul uriasilor.

  4. Alo, ce-i debandada asta aici?

    Trestie – intepa-m-ai cu un zambet ! Te iert, ca mi-ai recomandat o carte faina, insa. Nu visez – decat la un pat.

    Panta, gagica din Parfum de femeie e varza domnule, o conopida balabanindu-se pe langa ritmul muzicii. Pe felia asta ne batem, sa n-am ambatz.

    Las ca am eu Nas puternic, ma duc sa pup ghiulul si vine cu armata peste voi. Necredinciosilor – printre altele intru ale fructelor de mare delicii, vorba Cuiva.

  5. Splendizi turturi.. gratii neconstrangatoare de tinut frumusetea inlauntru. Oglinzi de vazut lumea mai mare si mai ghidusa. Bijuterii care ne amintesc sa ne bucuram Acum si Aici de frumusetile Marelui Pictor.

  6. Turturii astia iti dezgheata sufletul, e o placere sa le privesti caderea. sunt fascinanti, mi-as pune unul la gat, ca purtator de noroc si racoare la vara. ai grija de oamenii care se plimba pe sub ei insa, frumusetea e uneori periculoasa.

  7. ooo, si cat mi-am dorit sa fac poze la turturi si.. n-am reusit! as lua unul, ca mi-e pofta de o inghetata.

  8. Verby, imposibil sa porti turturi la gat. Vorba maestrului drag, „partea jumatate ninsa (dorul…) s-a topit de steaua incinsa (dorul)…”. Ti s-ar topi in apropierea sufletului cald.

    Doamna Trestie, daca te imbracam in Craiasa Zapezilor, sa-ti domolim si tie oleaca dogoarea sufletului, iti punem cercei de codana si pandantiv de gheata frumoasa.

    Iti vine sa mangai turturii astia.. sa ii saruti, degusti.. am facut asta, cu ultimii turturi cu care m-am intalnit, pe care i-am si lipait dragastos.

  9. panta, eu doar ti-am recomandat acea cartea pentru ca acolo explica „situatia” lui de orb. in plus, fiind micuta si cuprinzand doar conferinte, e mai putin luata in seama. nu am minimalizat opera lui… nicidecum! ai dreptate. Borges e mare. cu B mare si boldat. 🙂

  10. nu trestie, tu ai dreptate!
    tot ce a scris borges este minunat.
    iar conferintele lui, fara exagerare, sunt mai frumoase si decat poemele.
    dialogurile lui borges sunt alcatuite din lumina, nu din cuvinte.
    tu ai dreptate, trestie,
    iertare 🙂

Lasă un răspuns

