• Circulus vitiosus

    Faptele din credinţă întăresc credinţa. Credinţa produce fapte.
  • Sfat

    De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.

    (Întîia Epist. către Cor. a Sf. Ap. Pavel - Cap. 10)

  • singurătate

    "dacă apropierea vă e departe,atunci depărtarea vă este deja printre stele." (R.M.Rilke)
  • leagăn

    Căci ce milă e aceea care nu ia în braţe pentru a legăna? (Exupery)
  • amprente

  • degete

  • Categorii

  • urme pe frunte şi-n palmă

  • RSS De prin lume adunate

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Ianuarie 2008
    L M M M V S D
    « Dec   Feb »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

sărut Mâna pentru… fulgi


   Vânt ce se tranformă în zăpadă. Cine a mai pomenit aşa ceva? Liniştea asta nu poate fi decât îngerească…

   Îşi scutură îngerii aripile şi noi redevenim dintr-o dată copii cu mii de steluţe în păr şi în gene.

   Doamne, tare mi-era dor de sunetul lopeţilor în zăpadă, de râsetele copiilor, de sănii ce duc mici suflete fericite! Parcă mă ospătez cu dragostea Ta albă şi îmi tot vine să zic prima rugăciune pe care am învăţat-o: Mulţumesc Doamne pentru tot ce ne-ai dat. Doamne îndură-te şi ne mai dă şi altă dată…

sanius.jpg   plimbare_sanie_sosea1.jpg

sanii_piata_victoriei.jpg

6 răspunsuri

  1. şi ningă, zăpada ne-ngroape…

  2. eh, ce vremuri! cand mergeai cu sania trasa de cai si vara, cu omoloaga ei, trasura.. acum avem aceasta odioasa inventie, automobilul!

  3. …” ah, voi sanii , sanii si voi cai, voi cai…”
    j

  4. ah, rusii astia… mi-as vinde tara la pahar de vodka cu un rus, undeva prin Siberia! Stimabile compozitor, mi-ati starnit o dorinta mai veche si o va dedic urmatoarea inseamnare.
    Ptiu, tot un rus, windwhisperer?! m-ati molesit de tot, pe gerul asta rusesc…
    „Sufletul mi-i totusi plin de rost,
    Gerul si zapada-mi salta telul,
    Fiindca peste toate cite-au fost,
    Ride pin-la lacrimi clopotelul.”

  5. ..haha, credezi in „absolut” ??? Eu doar in ” absolut vodka” (_)> cheersssss!
    j.

  6. j., scuze, nu am inteles ce ai vrut sa spui. dar ciocnesc un pahar cu tine 🙂

Lasă un răspuns

