• Circulus vitiosus

    Faptele din credinţă întăresc credinţa. Credinţa produce fapte.
  • Sfat

    De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.

    (Întîia Epist. către Cor. a Sf. Ap. Pavel - Cap. 10)

  • singurătate

    "dacă apropierea vă e departe,atunci depărtarea vă este deja printre stele." (R.M.Rilke)
  • leagăn

    Căci ce milă e aceea care nu ia în braţe pentru a legăna? (Exupery)
  • amprente

  • degete

  • Categorii

  • urme pe frunte şi-n palmă

  • RSS De prin lume adunate

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Decembrie 2007
    L M M M V S D
    « Noi   Ian »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  

ieu vreu ca Moşu să-mi aducă…


(cu toată alergătura asta de Crăciun văd că s-au înmulţit lepşele şi mă simt atinsă cu prea multe cuvinte…)

– două cearcăne de fericire

– multe bătăi. În piept, în uşă, în geam…

– în loc de oameni să văd câte două luminiţe (lumea ar fi mereu un brad, viaţa ne-ar fi sărbătoare?)

– sunete şi clape. (asta e cu direcţie. intuitu personae, cum ar zice snobii. mă auzi maman??!)

5 răspunsuri

  1. si eu iti doresc si multa multa zapada, asa bonus, cadou!

  2. Eu as vrea asa, daca&cand considera Mosul ca am fost cuminte (stiu sigur ca nu, da ma rog..):

    – lacrimi de fericire (am primit o singura data, anul acesta candva, dar asta fu asa de demult, intr-o alta viata..)
    – caldura. din aceea care inunda corpul de nadusesti, and ai o bucurie de la cineva drag
    – vedere buna. sa vaz ingerul care pluteste deasupra capului fiecarui om, oricat de strain sau nesuferit ar parea.
    – sanatate. a trupului si a sufletului. merg impreuna.
    – multemultemulte daruri, fara numar. Ca sa am ce sa dau mai departe.

    [- sunete si clape – ma bag si eu Tresty. Doar acordeur sa gasesc, si apoi profesor, sa-mi reamintesc ce stiam 🙂 ]

    Mosule, daca se poate, si un neuron in plus, n-ar strica…

    Vorba e: Zgubi si Turbo ce pitpalaci sa primeasca de la Mosul? Voie sa ma muste de deget, eventual.. Aha, si o plimbare pe covor..

  3. eu sunt multumita si cu zapada subtire care a mai ramas.
    e un semn ca inca mai exista puritate, chiar si asa, risipita si putina.

  4. EU ITI UREZ NOROC DE LA CEL DE SUS, DECI //SOARTA BUNA //PENTRU CA PE CELELALTE CE DEPIND DE TINE LE AI.TI-AM RASPUNS PE MAIL ASA CUM TI-AM SPUS INTR-O POSTARE DAR NU STIU DE CE NU AI PRIMIT .ACUM NU MAI POT SA-TI RASPUND PENTRU CA TI-AS INCARCA SUFLETUL CU MULTA DURERE, A MEA ,[ PENTRU CA N-AS PUTEA SA NU TI-O POVESTESC]., SI NU MERITI ASA CA POATE ALTADATA .TE CITESC CU MULTA PLACERE SI CU MULTA APRECIERE N-AM INTELES CEI CU BARONII SUNT INTRADEVAR BARONI, BARONESE ,AS VREA SA STIU RASPUNSUL SI PE UNDE SUNT, PE AICI PE LA NOI PRIN ROMANIA SAU ALTUNDEVA???FARA NICIO IRONIE, SCUZA-MA SI TU SI DOAMNA BARONEASA DAR CHIAR NU AM INTELES .CU STIMA SI RESPECT ELENA.
    EU M-AS BUCURA SA MAI PRIMESC DE LA TINE UN MAIL DAR EU NU POT ACUM. SA-TI RASPUND, TI-AM SPUS MOTIVUL. , DE CE ?PENTRU CA MA// DOARE SUFLETUL// ASA CUM ITI SPUNEAM IN ALTA POSTARE SI POATE NU M-AI CREZUT.
    AM SCRIS CU LITERE MARI PENTRU CA ASA SCRIE CALCULATORUL SI EU NU STIU CE SA-I FAC STII ,SUNT AUTODIDACTA. IN ALE CALCULATORULUI

  5. Doamna Elena, sufletul meu nu se poate incarca cu Oameni, ci se imbogateste. V-am retrimis mailul despre care spuneati ca nu l-ati primit.
    Problema cu „Baronii” nu era decat o gluma, un fel de a ne exprima care ne face pe noi sa zambim. Nu era nici ironie si nici repros.
    V-am scris aici de teama sa nu se intample vreo problema cu mailul si sa nu ajunga.
    Mi-as fi dorit tare ca macar acum de Sarbatori sa se micsoreze distanta dintre noi si in loc de un bilet de tren sa luam doar un bilet de tramvai pentru o plimbare in parc.
    Sarbatori luminoase si sa va dea Dumnezeu aripi pentru suflet sa va fie usor si bucuros!

Lasă un răspuns

