• Circulus vitiosus

    Faptele din credinţă întăresc credinţa. Credinţa produce fapte.
  • Sfat

    De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.

    (Întîia Epist. către Cor. a Sf. Ap. Pavel - Cap. 10)

  • singurătate

    "dacă apropierea vă e departe,atunci depărtarea vă este deja printre stele." (R.M.Rilke)
  • leagăn

    Căci ce milă e aceea care nu ia în braţe pentru a legăna? (Exupery)
  • amprente

  • degete

  • Categorii

  • urme pe frunte şi-n palmă

  • RSS De prin lume adunate

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Decembrie 2007
    L M M M V S D
    « Noi   Ian »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  

Potriviri nesfîrşite


Dacă ţi-as spune că… 

„Iată, m-am născut,
Am crescut
Şi mi-am desfăcut sufletul
Până la capătul lumii.
Toate lucrurile mi-au împrumutat
Faţa lor
Şi sunt în aceeaşi clipă
Lumină şi nor şi pădure şi piatră
Şi vultur şi gânganie fără nume.

Stau în faţa ta
Ca un evantai
De cărţi de joc
Şi depinde de norocul tău
Dacă vei scoate din mine
Un rigă sau un popă verde.

Dar orice s-ar întâmpla
Tu să joci înainte,
Gîndindu-te că sunt om
Şi mă trag încă
Din toate lucrurile.

Trebuie să-ţi vină odată şi-odată
Şi cartea cea mare
În care chipul mi se apropie cel mai mult
De tine.” (M.S)

…tu ai căuta jokerul şi ai începe să răzi de toate celelalte cărţi din mine, pe care le-am citit împreună.

flasnetar_b.jpg

3 răspunsuri

  1. Uneori viata e o carte fara litere. Rasfoiesti cu disperare toate paginile, dus-intors, si din zagazuri bine cimentate izbucneste plansul, de neoprit. Si cand primele lacrimi cad pe pagini, vezi ca ies in relief niste semne. Atunci trebuie sa pui ochelarii cu lentile fumurii, sa lasi ochii sa se odihneasca si sa incepi sa citesti in braille, pentru ca scrierea aceea nu o poti descifra cu ochii, si esti obligat sa il abordezi altfel.

    Uneori nu te prinzi decat tarziu ca textul e in braille, si plangi pana devii secatura.

  2. […] zis k nu ma mai intrec in sonete cu Mărin. Dar asta nu e sonet. Asa ca am de gand sa ma joc putin carti cu […]

  3. Fratele William ar obiecta ca rasul nu e un lucru atat de rau. Cat despre Joker, el s-ar multumi sa zambeasca sub masca lui, stiindu-se in stare a provoca orice emotie omeneasca.

Lasă un răspuns

