• Circulus vitiosus

    Faptele din credinţă întăresc credinţa. Credinţa produce fapte.
  • Sfat

    De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.

    (Întîia Epist. către Cor. a Sf. Ap. Pavel - Cap. 10)

  • singurătate

    "dacă apropierea vă e departe,atunci depărtarea vă este deja printre stele." (R.M.Rilke)
  • leagăn

    Căci ce milă e aceea care nu ia în braţe pentru a legăna? (Exupery)
  • amprente

  • degete

  • Categorii

  • urme pe frunte şi-n palmă

  • RSS De prin lume adunate

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Decembrie 2007
    L M M M V S D
    « Noi   Ian »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  

Păianjenul nevoie-având de-un unghi…


Păianjenul nevoie-având de-un unghi,
Spre a-şi întinde leneşa mătase…
Mă-nmoi cu toate bolţile-mi mănunchi,
Şi mă-nfăşori în nevăzute plase.

Plecat în căutarea ta pe fire,
Alunec, cristalidă şi cocon
Şi mă dizolv în zâmbetul subţire
Ca-mpărăteasa ce s-ar pierde-n tron.

Podoabele-mi rămîn cu clinchet rece
Să bucure urechile din ziduri
Şi frumuseţea clipei care trece
Mi-o torni în inima ce n-are riduri.

O, lângă tine-s trestie şi tremur,
Ca scoarţa lunii-n ultimul cutremur.

(Marin Sorescu – Apa vie, apa moarta – o carte proaspat salvata de la anticariat si o poezie nestiuta de mine, dar traita mai demult)

Un răspuns

  1. De dragoste arahnida pe fundal de luna plina (apropos de ..altele)

    Cantec de luna noua (N. Stanescu)

    Incet, sub pasii ceasului venit,
    se sterge, sur, noptirea-albastra
    …si tot mai e ceva neimplinit
    si singur, in iubirea noastra…

    Poate ca doina asta veche
    tacerile le cerne rand pe rand,
    de iti rasuna in ureche
    pe dupa ceturi luna lunecand

    Nelinisti vechi, si glasul lor hoinar
    spre nestiut incet ne mana
    Ne-oprim o clipa… apoi mergem iar
    prin ceata uda, mana-n mana

    si vazul tau pe piept imi suie
    ca un paianjen beat. Si nu imi spui
    ca mi s-a prins surasu-ti amarui
    de buze, fata amaruie

    Chemarile ne scutura in san
    durut zornaitoarea salba…
    ………………………

    Si de-as fi fost copac batran, batran,

    tu ai fi fost o frunza alba

    sau poate inserarea.

Lasă un răspuns

