• Circulus vitiosus

    Faptele din credinţă întăresc credinţa. Credinţa produce fapte.
  • Sfat

    De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.

    (Întîia Epist. către Cor. a Sf. Ap. Pavel - Cap. 10)

  • singurătate

    "dacă apropierea vă e departe,atunci depărtarea vă este deja printre stele." (R.M.Rilke)
  • leagăn

    Căci ce milă e aceea care nu ia în braţe pentru a legăna? (Exupery)
  • amprente

  • degete

  • Categorii

  • urme pe frunte şi-n palmă

  • RSS De prin lume adunate

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Decembrie 2007
    L M M M V S D
    « Noi   Ian »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  

ceaţă


   Ceaţă subţire ca un praf de ţară în zilele de vară. Soare înmuiat în ceaţă. Miros de fum de toamnă într-o zi rece de iarnă.

   Îngerii au adunat de cu seară toate păcatele şi le-au dat foc întru mântuire. Acum se încălzeşte Dumnezeu la focul mîntuirii. L-a prins răceala omenească tot uitându-se în jos cu ochii larg deschişi.

   Pe ceaţa asta ne mirosim păcatele şi ne e teamă de noi.

vghjm.jpg

UPDATE: maman mi-a zis că în poza asta se vede un înger în locul soarelui. eu nu observasem. o fi de la ceaţă? ce bine-i să-ţi deschidă cineva ochii… şi cum frumos a spus cătălin, mă duc să închid fereastra, vreau să mă văd.

2 răspunsuri

  1. Ceata deasa de ganduri. Ganduri umezite de vise. Vise inmuiate in at(ingeri).
    Inchid fereastra. Vreau sa ma vad. Fara ceata.

  2. Eu scutur capul pe fereastra… pletele mele taiate de curand respira ceata, ma bucur de ea ca de prima iubire regasita. Lupt cu o durere, de cap (dar cine stie daca nu e de fapt sufletul, trezit din visul cotidian ce magia alba din aer.. mai bine nu aflu raspuns la asta), dar iubesc cu patima aerul inmiresmat al noptii asteia…. Unele iubiri nu mor niciodata, unele iubiri chiar sunt „de tot” (iti amintesti? ti-am povestit despre asta:) uite, noaptea asta e rascumpararea mea..).

    Trestie, esti un plasture. Stii tu care-s vanataile :).

Lasă un răspuns

