• Circulus vitiosus

    Faptele din credinţă întăresc credinţa. Credinţa produce fapte.
  • Sfat

    De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.

    (Întîia Epist. către Cor. a Sf. Ap. Pavel - Cap. 10)

  • singurătate

    "dacă apropierea vă e departe,atunci depărtarea vă este deja printre stele." (R.M.Rilke)
  • leagăn

    Căci ce milă e aceea care nu ia în braţe pentru a legăna? (Exupery)
  • amprente

  • degete

  • Categorii

  • urme pe frunte şi-n palmă

  • RSS De prin lume adunate

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Decembrie 2007
    L M M M V S D
    « Noi   Ian »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  

caut


    Caut sorescul din tine în nopţile cu lună plină în care se vorbeşte numai despre vreme.

6 răspunsuri

  1. Cine vorbeste despre vreme in noptile cu luna plina, mai doamna?! In asemenea nopti se fac alte lucruri:

    – se casca gura la luna si se numara muntii lunari, printr-un binoclu transmis prin du-te-vino de la unul la celalalt
    – se face dus rrrece ca sa se reflecte mai bine luna pe piele si sa faca sa apara pe ea cuvintele „mi-e dor de tine.. cum rezolvam problema?”
    – se soptesc poezii soresciene in aburi de lumanare aprinsa intre patru ochi
    – si se mananca musai ceva miere cu scortisoara, ca sa fie suficienta dulceata cat sa alunge orice unda neprietenoasa a mesmerizantei luni pline.

    A doua zi dupa o asemenea noapte cu luna plina, sorescul se va transforma in Soare pur si simplu.

    Capisci?

  2. exact asta vroiam sa zic si eu!!! :)))
    daca te mai prind o singura data ca transformi acel „leave a reply” in „write a post” , nu te mai las nici sa deschizi usa blogului, darmite sa te uiti pe gaura cheii!

  3. Au, da ce-am facut tu, Tresty?.. Sa ma tin departe de tastatura si scrieri de orice fel?..

  4. Fragment din „Am legat”
    Am legat soarele la ochi
    Cu noptile mele
    Si i-am spus sa ma gaseasca.

    Esti acolo, a zis soarele,
    Dupa timpul acela,
    Nu te mai ascunde.

    Nu te mai ascunde,
    Mi-au zis toate lucrurile
    Si toate sentimentele
    Pe care am incercat sa le leg
    La ochi.

    Evident Marin Sorescu 🙂

  5. ptiu… incredibil!
    chiar azi am citit poezia asta si ma gandeam ca tare as vrea sa o impartasesc cuiva dar n-am cui. n-am cui, dar sper sa gasesc un surub prin casa 🙂

  6. realizez ca sunt cu un pas in urma voastra. dar nu ma intristez, ma bucur. asa pot sa va privesc mai bine

Lasă un răspuns

